Informacja o II Sesji Nadzwyczajnej Rady Gminy Popów 27.03.2019 godz. 16:30
W dniu 27.03.2019 o godzinie 16:30 w sali konferencyjnej w Urzędzie Gminy Popów odbędzie się II Sesja Nadzwyczajna Rady Gminy Popów.
ze zbiorników bezodpływowych i osadów z przydomowych oczyszczalni gminnym zestawem asenizacyjnym, od 23 marca 2019 r. ulegają zmianie stawki
za przyjęcie i utylizację nieczystości ciekłych ze zbiorników bezodpływowych i osadów
z przydomowych oczyszczalni w gminnej oczyszczalni ścieków oraz wypompowanie
i transport nieczystości ciekłych ze zbiorników bezodpływowych i osadów z przydomowych oczyszczalni gminnym zestawem asenizacyjnym tj.
1. Cena usługi przyjęcia na stację zlewczą i utylizacji w gminnej oczyszczalni ścieków 1m3 nieczystości ciekłych ze zbiorników bezodpływowych i osadów z przydomowych oczyszczalni
w kwocie 13,89 zł/m3 (netto) powiększoną o podatek VAT, tj. 15,00 zł/m3 (brutto).
2. Cena usługi za wypompowanie gminnym zestawem asenizacyjnym 1m3 nieczystości ciekłych ze zbiorników bezodpływowych i osadów z przydomowych oczyszczalni znajdujących się na terenie Gminy Popów w kwocie 2,30 zł/m3 (netto) powiększoną o podatek VAT, tj. 2,48 zł/m3 (brutto).
3. Cenę usługi transportu gminnym zestawem asenizacyjnym nieczystości ciekłych ze zbiorników bezodpływowych i osadów z przydomowych oczyszczalni znajdujących się na terenie Gminy Popów do gminnej oczyszczalni ścieków w kwocie 27,95 zł (netto) powiększoną o podatek VAT, tj. 30,18 zł (brutto) za jeden transport.
W dniu 27.03.2019 o godzinie 16:30 w sali konferencyjnej w Urzędzie Gminy Popów odbędzie się II Sesja Nadzwyczajna Rady Gminy Popów.
W dniu 21.03.2019 o godzinie 9:00 w Sali Sesyjnej w Urzędzie Gminy Popów odbędzie się VII Sesja Rady Gminy Popów.
W związku z realizacją „Programu usuwania wyrobów zawierających azbest
z terenu Gminy Popów na lata 2014 – 2032” Wójt Gminy Popów informuje,
że będzie ubiegał się o pozyskanie środków finansowych w postaci dotacji
do zbierania, transportu oraz unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest z WFOŚiGW w Katowicach.
W związku z powyższym osoby zainteresowane bezpłatnym demontażem bądź odbiorem zdemontowanych materiałów azbestowych (płyty eternitowe) proszone są
o składanie wniosków do dnia 29.03.2019 r. w pokoju nr 12. Wnioski złożone po upływie wyznaczonego terminu nie będą uwzględniane przy realizacji przedmiotowego projektu.
Wójt Gminy Popów jednocześnie informuje, że:
warunkiem realizacji przez Gminę Popów zadania związanego z usuwaniem azbestu i wyrobów zawierających azbest jest uzyskanie dofinansowania z WFOŚiGW w Katowicach;
zadanie związane z usuwaniem azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Popów obejmuje tylko koszty demontażu, zbierania, transportu i unieszkodliwienia wyrobów azbestowych, nie obejmuje natomiast dopłaty do nowego pokrycia dachowego. Koszty z tym związane właściciel nieruchomości musi pokryć we własnym zakresie;
przed wykonaniem robót budowlanych polegających na demontażu wyrobów zawierających azbest właściciel, użytkownik wieczysty lub zarządca nieruchomości obowiązany jest zgłosić zamiar wymiany pokrycia dachowego do właściwego organu administracji architektoniczno – budowlanej, tj. do wydziału Architektury, Budownictwa i Urbanistyki w Starostwie Powiatowym w Kłobucku, ul. Rynek im. Jana Pawła II 13, na 21 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia robót.
Wzór wniosku dostępny jest poniżej w załączniku oraz w siedzibie Urzędu Gminy Popów (pok. nr 12).
Więcej informacji pod numerem telefonu: 34 317 70 67, wew. 224